Deklaracja dostępności

Centrum Kultury Gminy Rudna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.ckgr.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 16 października 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 11 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Linki do dokumentów do pobrania nie posiadają informacji o jego formacie, rozmiarze i języku.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 11 marca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzata Jeremiejko – mailowo ckgr@ckgr.pl lub telefonicznie 76 746 42 49.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,

  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),

  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,

  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje
w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Małgorzata Jeremiejko,

  • Adres: ul. Ścinawska 19, 59-305 Rudna,

  • mejl: ckgr@ckgr.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskichi poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Centrum Kultury Gminy Rudna

Ścinawska 19
59-305 Rudna
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.

  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.

  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 2 metrów.

  • Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.

  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku
  • Do wejścia prowadzą schody.

  • Stopnie są oznaczone kontrastowo.

  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 30%.

  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.

  • Otwierają się na zewnątrz.

  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.

  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.

Przestrzeń za wejściem
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.

  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.

  • Punkt obsługi znajduje się na pierwszym piętrze.

Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.

  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.

Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów

Schody
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Pomieszczenia
  • Około 50% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.

Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.

  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

  • Na ścianach są zamontowane poręcze.

  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.